İade ve değişim
İade Ve Değişim
Ürün
İade ve Değişim
Soley Kozmetik internet sitesinden yaptığınız alışverişle ilgili herhangi bir üretim kaynaklı
sorun, memnuniyetsizlik ve diğer her türlü sorun, titizlikle değerlendirilip ve
en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
Ürün iade
Sitemizden satın almış olduğunuz herhangi bir ürünü paketi açılmadığı takdirde iade edebilirsiniz. Hasar görmüş
ürünlerin iadesi kabul edilmez.
İade edeceğiniz ürünler için izlemeniz gereken prosedür şu şekildedir.
• İade edilecek ürün tarafınıza kesilen satış faturası ile
birlikte aşağıdaki adrese gönderilmelidir.
• İade sahibi ürünün kargo bedelini kendi imkânlarıyla
karşılamalıdır.
• İade edilecek ürün ile birlikte memnuniyetsizliğinizi veya
iade isteğinizi bize bir kısa bir yazı ile bildirmeniz gerekmektedir.
• Müşteri hizmetleri departmanımız tarafımıza gönderdiğiniz
iade ürününüzü ve iade sebebinizi içeren yazıyı inceleyecektir. Daha sonrasında
ürünün iade koşullarına uyup/uymadığı kontrol edilerek iade sonucunda oluşan
bakiyeniz hesabınıza yatırılacaktır.
• Siparişinizi havale / eft yöntemi ile yaptığınız takdirde,
müşteri hizmetleri yetkililerimiz size telefonla ulaşacak hesap bilgilerinizi
isteyecektir.
• Siparişinizi kredi kartı ile verdiğiniz takdirde, ürün
bedeli kredi kartınıza iade edilecektir.
• Ödeme iadelerinizin hesabınıza yansıması iade tarihinden
itibaren 72 saat içerisinde gerçekleştirilmektedir.
Ürün iadesinde gönderilecek Kargo Adresi:
SOLEY KOZMETİK
Merkez Mah. Osmanpaşa Cad. Himmet sok. 32-b
Kâğıthane / ISTANBUL
Tel : +90 212 3212090
Faks : +90 212 3212090
Ürün değişim
Sizin için ürün değişimi yapabilmemiz için ürünün hasarsız olması ve
orijinalliğini yitirmemiş olması şartları aranır. Ürün değişim talebinizi
siparişiniz elinize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde yapmanız
gerekmektedir.
Değişim için tarafımıza göndereceğiniz ürünler
için izlemeniz gereken prosedür şu şekildedir.
Tarafımıza ulaşan ürün değişimi için şu işlemler yapılmaktadır.
• Değiştirilecek ürün tarafınıza kesilen satış faturası ile
birlikte gönderilmelidir.
• Ürün sahibi ürünün kargo bedelini kendi imkânlarıyla
karşılamalıdır.
• Değiştirilme talebiyle birlikte memnuniyetsizliğinizi veya
değiştirme isteğinizi bize kısa bir yazı ile bildirmeniz gerekmektedir.
• Müşteri hizmetleri departmanımız tarafımıza gönderdiğiniz
değişim ürününüzü ve değişim sebebinizi içeren yazıyı inceleyecektir. Daha
sonrasında ürünün değişim koşullarına uyup/uymadığı kontrol edilerek değişim
işleminiz başlatılacaktır.
• Değişim talebiniz olumlu karşılanması durumunda müşteri
hizmetleri yetkilimiz size telefonla ulaşacak ve yeni siparişinizi
oluşturacaktır.