İade ve değişim

 

İade Ve Değişim

Ürün İade ve Değişim 
Soley Kozmetik internet sitesinden yaptığınız alışverişle ilgili herhangi bir üretim kaynaklı sorun, memnuniyetsizlik ve diğer her türlü sorun, titizlikle değerlendirilip ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır. 
Ürün iade
Sitemizden satın almış olduğunuz herhangi bir ürünü paketi açılmadığı  takdirde iade edebilirsiniz. Hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
İade edeceğiniz ürünler için izlemeniz gereken prosedür şu şekildedir.
•    İade edilecek ürün tarafınıza kesilen satış faturası ile birlikte aşağıdaki adrese gönderilmelidir.
•    İade sahibi ürünün kargo bedelini kendi imkânlarıyla karşılamalıdır.
•    İade edilecek ürün ile birlikte memnuniyetsizliğinizi veya iade isteğinizi bize bir kısa bir yazı ile bildirmeniz gerekmektedir.
•    Müşteri hizmetleri departmanımız tarafımıza gönderdiğiniz iade ürününüzü ve iade sebebinizi içeren yazıyı inceleyecektir. Daha sonrasında ürünün iade koşullarına uyup/uymadığı kontrol edilerek iade sonucunda oluşan bakiyeniz hesabınıza yatırılacaktır.
•    Siparişinizi havale / eft yöntemi ile yaptığınız takdirde, müşteri hizmetleri yetkililerimiz size telefonla ulaşacak hesap bilgilerinizi isteyecektir.
•    Siparişinizi kredi kartı ile verdiğiniz takdirde, ürün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir.
•    Ödeme iadelerinizin hesabınıza yansıması iade tarihinden itibaren 72 saat içerisinde gerçekleştirilmektedir.
Ürün iadesinde gönderilecek Kargo Adresi: 
SOLEY KOZMETİK
Merkez Mah. Osmanpaşa Cad. Himmet sok. 32-b
Kâğıthane / ISTANBUL
Tel : +90 212 3212090
Faks : +90 212 3212090
Ürün değişim
Sizin için ürün değişimi yapabilmemiz için ürünün hasarsız olması ve orijinalliğini yitirmemiş olması şartları aranır. Ürün değişim talebinizi siparişiniz elinize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde yapmanız gerekmektedir.

 Değişim için tarafımıza göndereceğiniz ürünler için izlemeniz gereken prosedür şu şekildedir.
Tarafımıza ulaşan ürün değişimi için şu işlemler yapılmaktadır.
•    Değiştirilecek ürün tarafınıza kesilen satış faturası ile birlikte gönderilmelidir.
•    Ürün sahibi ürünün kargo bedelini kendi imkânlarıyla karşılamalıdır.
•    Değiştirilme talebiyle birlikte memnuniyetsizliğinizi veya değiştirme isteğinizi bize kısa bir yazı ile bildirmeniz gerekmektedir.
•    Müşteri hizmetleri departmanımız tarafımıza gönderdiğiniz değişim ürününüzü ve değişim sebebinizi içeren yazıyı inceleyecektir. Daha sonrasında ürünün değişim koşullarına uyup/uymadığı kontrol edilerek değişim işleminiz başlatılacaktır.
•    Değişim talebiniz olumlu karşılanması durumunda müşteri hizmetleri yetkilimiz size telefonla ulaşacak ve yeni siparişinizi oluşturacaktır.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.